Friday 26 May 2017

ANTA TANYA PB ANA JAWAB PB


Boleh ke Premium Beautiful Korset beli asing2 sis?

Beli cash satu set Premium Beautiful mahal sangat lah sis? Boleh Ansuran ke sis?

Memang kena set appointment ke sis? Beli online pastu post Premium Beautiful boleh ke sis?

Jawapannya

Premium Beautiful adalah 3 pieces korset. Jadi sangat mudah kalo nak ke tandas. Tidak lemas.Tidak Rimas. Apa yang penting tahu nak apply semula cara pemakaian yang betul.

Jom tengok bawah ni kelebihan Premium Beautiful Korest




Ya, boleh beli asing2 tapi tidak digalakkan kerana bila nak shaping bentuk badan akan ada masalah macam pinggul kecik tapi bahagian atas pinggang besar atau sebaliknya. 

Bila jadi macam ni... Jangan kata sis tak payung. Pastu cakap PB tak bagus dan macam2 komen negatif. Padahal diri sendiri yang buat dajai kat tubuh badan kan. 

Kalau terpaksa beli asing2 pun jgn terlalu lama untuk lengkapkan miliki the whole set of PB.

|
|
|

Sis nak bagitau ni, PB ni murah mana ada mahal. Korset ni kita pakai hari2 macam sarung baju dalaman mana pernah tinggal kan. Kalo yang biasa tu koyak kita beli baru, tapi PB bleh dibaiki secara percuma tanpa hidden charged. PB ada Lifetime Warranty.

Setiap bulan akan ada promosi dari PBExpert untuk customer miliki secara tunai. Selain dapat PB, anda akan dapat free gift, diskaun dan penghantaran percuma ke rumah. Silap2 anda pun terjebak secara tak sengaja meniaga PB ni.

Risik2 la dengan PBExpert berdekatan anda, akan ada pembelian PB secara percuma tau. Set PB limited. Kalo ada offer ansuran cepat2 grab. Lambat rugi.Term and Condition apply ye semua.

|
|
|

Kelebihan ada appintment dengan PBExpert ialah anda kenal siapa consultant anda. Mudah faham cara pemakaian PB dgn betul, cara nak jaga PB dengan baik dan ukuran diambil sendiri oleh kami. Contoh, hari ni ada appointment, setuju dengan payment, punch stok PB dan terus boleh pakai. Terus yakin dengan diri sendiri. 

Post pun tiada masalah. Kami uruskan semua, cuma yang ni chat dengan jujur dan sampai faham sbbnya ukuran yang diambil perlu tepat dari pihak customer dan faham segala tunjuk ajar tentang pemakaian PB. Anda was-was terus tanya dengan PB consultant. Kami sedia membantu.




"Bayar Sekali Pakai Seumur Hidup"


Sahara Ismail | 018-2575610


#PremiumBeautifulExpert #PremiumBeautifulSelangor #PremiumBeautifulGombak #PremiumBeautifulShahAlam #PremiumBeautifulKlang #SetBersalinModen #SetBerpantangMurah #PremiumBeautifulLelong #PremiumBeautifulMurah #PremiumBeautifulAnsuran #PBAnsuran #PBLelong #BengkungModen #BengkungFIR

No comments:

Post a Comment